فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف 524 کیلو و800 گرم حشیش و 79 کیلو و 600 گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس شهرستان های بم و کرمان و با همکاری اطلاعاتی پلیس استان سمنان خبر داد. 
کد خبر: ۱۳۲۳۱۵۶

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛سردار عبدالرضا ناظری،اظهار داشت: در پی انعکاس گزارشی از سوی پلیس استان سمنان به پلیس کرمان مبنی بر دپوی محموله های سنگین مواد مخدر در چند منزل مسکونی در محدوده شهربم، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های بم و کرمان در یک عملیات مشترک وارد عمل شده و موقعیت مکانی منازل مورد نظر را شناسایی کردند.

وی افزود:در این عملیات ضربتی ماموران ضمن هماهنگی با مراجع قضائی در بازرسی از 3 منزل مسکونی در مجموع 524 كيلو و 800 گرم حشیش و 79 کیلو و 600 گرم تریاک کشف و در این رابطه 2 متهم که قصد داشتند این محموله ها را به تدریج به دست سایر رابطان خود در دیگر نقاط کشور برسانند دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به دست یابی پلیس به اطلاعات خوبی در رابطه با سایر افراد و قاچاقچیان خرد و کلان مرتبط با این متهمان خاطرنشان كرد:در سایه اشرافیت اطلاعاتی و همکاری مسئولانه شهروندان و همانطور که کار اطلاعاتی پلیس استان سمنان منجر به کشف این محموله سنگین مواد افیونی در استان کرمان شد، سوداگران مرگ و عاملان نابودی نسل جوان باید در هر کجای کشور منتظر ضربات سنگین خادمان نظم و امنیت باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها